25. septembra 2013 BMW zverejnilo technické špecifikácie M4. Je poháňaný motorom S55B30, ktorý vyvinula a skonštruovala BMW M GmbH. Tento 3,0-litrový radový 6 motor bol skonštruovaný špeciálne pre nový M4/M3, má redline 7 600 otáčok za minútu s obmedzovačom otáčok pri 7 300 ot./min. Motor využíva dve mono-scroll turbodúchadlá so špičkovým plniacim tlakom 18,1 psi (1,2 bar). Výkon je dimenzovaný na 317 kW (431 k; 425 k), avšak nedosahuje sa pri konkrétnych otáčkach motora, ale je hodnotený v rozsahu 5 500 – 7 300 otáčok za minútu. Krútiaci moment motora je dimenzovaný na 550 N⋅m (406 lbf⋅ft) v rozsahu 1 850 – 5 500. Na výber sú dve prevodovky, 6-stupňová manuálna a 7-stupňová M-DCT prevodovka. 7-stupňová prevodovka M-DCT zrýchli auto z 0 na 100 km/h (62 mph) za 4,1 sekundy a 6-stupňová manuálna prevodovka z 0 na 100 km/h (62 mph) za 4,3 sekundy.Hmotnosť vozidla M4 európskej špecifikácie vybaveného manuálnou prevodovkou je 1 572 kg (3 466 lb) a s dvojspojkovou prevodovkou M-DCT je auto o približne 40 kg (88 lb) ťažšie a stráca približne 80 kg (176 lb). v porovnaní s E92 M3.
Vo februári 2016 BMW oznámilo competition balík M4. Balík M4 Competition zvyšuje výkon o 14 kW (19 k; 19 k) na 331 kW (450 k; 444 k) a má prepracované odpruženie pre lepšiu ovládateľnosť.Nové pružiny, tlmiče a stabilizátory dopĺňajú zahrnuté adaptívne M odpruženie. BMW tiež preladilo elektronický diferenciál a dynamickú kontrolu stability, aby zodpovedali modernizovanému hardvéru. Interiér zostáva do značnej miery nezmenený, ale vozidlá z balíka Competition dostanú nové ľahké športové sedadlá spolu s tkanými bezpečnostnými pásmi v tvare M. Exteriér obsahuje M Sport výfuk s čiernymi chrómovými koncovkami a vonkajšou lištou Shadow Line vo vysokom lesku. Lesklé čierne lemovanie je pridané na ľadvinovú mriežku chladiča, bočné žiabre a odznak modelu na kufri.S balíkom Competition Package verzia kupé zrýchli z pokoja na 100 km/h (62 mph) za 4,0 sekundy.Existuje verzia kabrioletu, ktorá jazdí za 4,2 sekundy, v podobe kupé aj kabrioletu pomocou dvojspojkovej prevodovky.
BMW predstavilo koncept M4 GTS v auguste 2015 na Pebble Beach Concours d'Elegance.V roku 2016 BMW predstavilo sériovú verziu auta, ktorá bola zameraná na trať štandardného kupé M4 s limitovanou produkciou 700 kusov.M4 GTS poháňa rovnaký radový šesťvalec s objemom 2 979 cm3 (3,0 l; 181,8 cu in) s dvoma turbodúchadlami ako v štandardnej M4, ale výkon sa zvýšil o 51 kW (69 k; 68 k) na 368. kW (500 k; 493 k) pri 6 250 ot./min a krútiaci moment 600 N⋅m (443 lb⋅ft) pri 5 500 ot./min., najmä vďaka systému vstrekovania vody z trysiek, ktorý sa ako prvý používa na sériovom automobile za takmer dvadsať rokov .Okrem zvýšeného výkonu motora je M4 GTS o 27 kg (60 lb) ľahší ako štandardné M4 Coupé s prevodovkou DCT, takže hmotnosť teraz predstavuje 1 585 kg (3 494 lb). M4 GTS má nové zadné svetlá OLED (prvé BMW), odizolovaný a odľahčený interiér s plnou ochrannou klietkou (polovičná klietka pre severoamerické trhy), sklolaminátovú kabínu až prepážku kufra, odstránený zvukotesný materiál, titánový výfukový systém, manuálne nastaviteľné trojcestné odpruženie pomocou odpruženia KW a viacsmerne nastaviteľný rozdeľovač a krídlo z uhlíkových vlákien, ktoré môžu pridať až 63 libier vpredu a 210 libier vzadu pri rýchlosti 186 mph.Zrýchlenie z 0 na 100 km/h (62 mph) sa skráti na 3,8 sekundy, pričom maximálna rýchlosť je 305 km/h (190 mph). M4 GTS podľa BMW prekonalo neslávne známu trať Nürburgring Nordschleife za 7 minút a 28 sekúnd, čo je o 24 sekúnd rýchlejšie ako základná M4 a o 20 sekúnd rýchlejšie ako M3 GTS. To sa rovná rovnakému času ako Porsche Carrera GT.
BMW M4 DTM Champion Edition bolo prvýkrát uvedené na trh v roku 2014, po víťazstve Marca Wittmanna v sezóne DTM 2014, na pamiatku víťazného pretekárskeho vozidla BMW M4 DTM. Farebný model vychádza z Wittmannovho 2014 M4 DTM. 2014 DTM Champion Edition je limitovaný na 23 kusov, Wittmannovo pretekárske číslo.Po víťazstve v sezóne 2016 BMW opäť vydalo DTM Champion Edition modelu M4. M4 DTM Champion Edition využíva motor z M4 GTS s výkonom 368 kW (500 k; 493 k) 600 N⋅m (443 lb⋅ft) a vstrekovaním vody. Všetky údaje o výkone sú identické s údajmi GTS. Je obmedzený na 200 kusov a je k dispozícii iba v bielej farbe v súlade s vozidlom DTM. Vizuálny rozdiel oproti GTS spočíva v menšom spojleri, menej agresívnom prednom splitteri, pridaní kačice na prednom nárazníku, ako aj vynechaní oranžových dizajnových prvkov.
Začiatkom roka 2017 BMW oznámilo M4 CS v limitovanom počte 3 000 kusov po celom svete, pričom 1 000 kusov bolo dodaných do Spojených štátov. M4 CS sa nachádza medzi balíkom M4 Competition a M4 GTS. M4 CS využíva rovnaký motor ako štandardná M4, ale vďaka balíku M4 Competition má výkon 338 kW (460 k; 453 k) a krútiaci moment 600 N⋅m (443 lb⋅ft).M4 CS dostane od svojej prvej generácie (2014) celkový výkon 28 k. Vozidlo má ľahký interiér, ktorý znižuje hmotnosť M4 Competition o 35 lb (16 kg). Čiastočne je to dosiahnuté použitím vnútorných panelov dverí z „kompaktných prírodných vlákien“ s látkovými západkami, ako je vidieť v M4 GTS, ľahkých športových sedadiel M a odstránením stredovej lakťovej opierky.
Model | Výkon | Krútiaci moment |
---|---|---|
F82 M4 | 317Kw | 550Nm |
F82 M4 Competition | 331Kw | 550Nm |
F82 M4 GTS | 368Kw | 600Nm |
F82 M4 DTM | 370Kw | 610Nm |
F82 M4 CS | 338Kw | 595Nm |